Homeopathie Advies

Bewust en gezond door het leven

Lieve mensen,

Na bijna veertig jaar met plezier in de praktijk met jullie gewerkt te hebben, de laatste jaren in het gezondheidscentrum in Stiens, heb ik besloten een iets andere weg in te gaan. Ik stop daarom met de gewone homeopathie-consulten. Waar ik me vanaf nu vooral mee bezig zal gaan houden is een nieuwe online-leeromgeving van wat ik graag noem ‘ontwikkelingsgeneeskunde’, de geneeskunde die helemaal staat in het teken van onze persoonlijke fysieke, emotionele, mentale en spirituele ontwikkeling. Dat klinkt als heel groot en dat is het natuurlijk ook :-). Maar ik maak een bescheiden begin. Deel daarvan is dat ik een beperkt aantal mensen een half jaar in zo’n ontwikkelingstraject ‘meeneem’. Voor gewone homeopathie-consulten ben ik in beperkte mate nog op afspraak beschikbaar via zoom-consulten. Is dit niks voor je, dan verwijs ik je naar collega’s die je kunt vinden op de website van onze beroepsvereniging (www.NKKH.nl). Als je in de omgeving van mijn voormalige praktijk woont (Leeuwaren-Franeker), dan kun je ook een afspraak maken met mijn collega Lizabeth Hiemstra (www.hiemstrahomeopathie.nl)

Het nieuwe ontwikkelingstraject

Je kunt lichamelijke of geestelijke klachten hebben, niet lekker in je vel zitten, slecht slapen, weinig energie hebben en dat kan allemaal heel vervelend en pijnlijk zijn. Misschien hoop je daar makkelijk met een homeopatisch pilletje of wat druppels vanaf te komen. En zeker bij kleine kinderen wil dat nog wel eens heel snel gaan. Maar hoe ouder je wordt, des te meer je klachten iets ‘met jezelf te maken hebben’. Dat wil zeggen dat er iets is wat om aandacht vraagt in je levenswijze, je manier van denken of de manier waarop je met je emoties omgaat. Hoe meer je de bereidheid hebt dit stuk te gaan onderzoeken, des te meer resultaat je mag verwachten. Daarom heb ik gekozen voor commitment met een traject van een half waarin we maandelijks een zoom-gesprek hebben van één tot anderhalf uur, waarin we alle hobbels die je bij je ontwikkeling tegenkomt bespreken. Het leuke is dat ik jouw ontwikkeling met homeopatische middelen kan ondersteunen, waardoor vastzittende patronen dikwijls in een stroomversnelling komen en er veel sneller een doorbraak kan komen. Jarenlange gesprekken kunnen dat in veel gevallen maar voor een deel voor elkaar krijgen.

Heb je belangstelling om op deze manier aan de slag te gaan?

Stuur een appje of een signaltje naar 0611-744 844 en we maken een afspraak om online te overleggen of dit iets voor je is. Besluit je het traject voor een half jaar aan te gaan, dan betaal je vooraf € 695,– . Zelf ben ik er natuurlijk van overtuigd dat dit traject je gaat helpen, maar denk je er zelf anders over, dan krijg je op het moment dat je stopt voor elk gesprek dat je nog tegoed had € 100,– teruggestort. Want het is natuurlijk echt de bedoeling dat je blij wordt van de ontwikkeling die je in dat half jaar doormaakt!

En…met wie heb je te maken?

Mijn naam is Jeroen Morssink. Ik studeerde in 1986 af aan de School voor Homeopathie in Bloemendaal. Vanaf 1989 gaf ik homeopathielessen aan de Academie voor Natuurgeneeskunde in Meppel, en in 1993 richtte ik een eigen homeopathie-opleiding op, het J.T. Kentcollege. In 2006 ben ik gestopt als directeur van deze opleiding en is deze overgegaan in de Academie voor Klassieke Homeopathie te Zwolle. Daarnaast stond ik met enkele collega’s aan de basis van de Nederlandse Vereniging van Klassiek Homeopaten, waarvan ik 1994 de eerste voorzitter mocht zijn. Naast al deze werkzaamheden heb ik ook altijd nog een deeltijd-homeopathiepraktijk gehad en heb ik boeken geschreven over homeopathie, gezondheid, persoonlijke ontwikkeling en spiritualiteit. Wil je meer over mij weten, dan kun je googlen op www.doeiangsthalloliefde.nl, www.ingeverijondersteboven.nl en www.hetnieuwezwangerworden.nl 

BEROEPSORGANISATIES:

AGB-codes: 90001320 en 90022261

Kvk: 01144682

BTW: NL090639121